A A A A AJSCOOOLD

Dra mig baklänges i en skottkärra Pippi!

Den här dagen blev verkligen inte som jag hade väntat mig. Från att vara en supermegadålig dag på morgonen, så blev den hejdundrandes bra! En dag att vara glad över. A beautiful day and I didn't let it go away! Mohaha! Jag tror inte det är bra att ha såhär bra dagar, man blir liksom knäpp av dom. Flummig och knasig i huvudet. Fast det är jag i och för sig jämt, men lite mer än vanligt då. Att umgås med folk man tycker om och bara ha det allmänt bra. En toppendag!

Kvällen avslutades med ett kvällsåk i Carros SuperSubaru och en chailatte på M&B med Carro x 2. Mysigt! 


Nu tänker jag lyssna på en låt till, sen är det kväller. Man kan ju alltid hoppas på att morgondagen blir minst lika bra. Med en bra inställning så blir den nog det! :)

Här är någon som är riktigt grym i alla fall! Tänk om man kunde sjunga så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback