2012

..dary!

Vilken natt jag hade! Den var underbar och spårade på ett bra sätt! En helt überbra fest hos Frida och Olof och sen ner på stan vid tolvslaget och brottas med massa raketer som for överallt. Sen tillbaka för att inse att alla hade dragit från festen och ingen var kvar. Upp på övervåningen för att kolla om grannarna var kvar, inga där heller. Sprang ner till Old Saint's och köpte en öl. Fick aaaasont i huvudet och var tvungen att ta bussen hem. Trodde att jag hade missat bussen, men jag hann med den för den var seeeg! Träffade två huliganer på bussen och skrattade halvt ihjäl mig när ena tuggade i sig ett helt nytt tuggummipaket! Blev bakismat på Hillerian med dom idag! Nice!



Tycker den här 9GAG bilden beskriver känslan ganska bra, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback