Vernissagen

Tisdagen den 1 Maj öppnar min och Malins utställning på Kulturkiosken! Det är en röd dag, så då kan många komma och kolla! Vi ska ställa ut våra foton vi har tagit och vi håller på att fundera lite nu på teman och sånt. Så jag tänkte fråga om det är någon som har något förslag på ett häftigt, härligt, supermegabra, konstigt, annorlunda, dåligt, bra eller något helt annat Tema som du kan tipsa om?

Vi kom fram till idag att vi båda kunde ha vintertema, men det skulle inte bli så roligt i Maj... det känns som att vintern är lite passé då. Vi var nämligen och lunchade på Waynes idag och gick efter det till Tina på kulturkiosken och kollade lite på lokalen. Så nu är det bokat på riktigt! Spännande och roligt! 

Det blir att börja tänka ut hur vi ska göra, vi måste göra en affish som vi och kulturkiosken kan använda. Vi ska ta kontakt med pressen och ordna vernissagen, VIP-lista och mingel! Aweome! Pepp pepp!


Hoppas att du kommer dit! Det kommer mer information framöver! 


Dos mupps!

Kommentarer
Postat av: Ullis the best

Jag vet vad ni kan ha för tema! MIG såklart! daaaah

2012-02-23 @ 02:48:32
Postat av: jessica

Kom ihåg att jag ska stå först på listan, för det har du loooooovat ;)

2012-02-23 @ 12:21:12
URL: http://jeskeeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback