Vampire or not?

Jag åkte buss in till krogen igår med en något överförfriskad vän. Samtal:

(vän) -Vampyr eller inte?
(jag) -Va?
(vän) -Ja, vampyr eller inte?
(jag) -Ja jag är vampyr ;)
(vän) -Men varulv då?
(jag) -Va?
(vän) -Du fattar ju ingenting (tittar åt ett annat håll)

Haha, jaha? 
Jag förstod inte riktigt vad hon menade med det hela, helt från ingenstans. Men roligt var det! Skrattade ett bra tag på bussen. Jag kan ju förövrigt tillägga att hon inte kom ihåg det idag. 

Hursom så hade jag roligt igår. Det var 30m kö in till slick, så det blev gamla Saintan. Sprang runt med olika folk, fick skuts och efter en korv på GDG så bar det av hemåt efter mycket intressant prat med en glad skåning. Hemma runt 4, lite trött idag ;)

Kommentarer
Postat av: malin

överförfriskad eller inte, oavsett samtalsämne, det där är dina standardsvar :P

2012-02-26 @ 15:30:44
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback