Nu i ro

slumra in, i bädden så fiiiiin
Lite saltkråkan känsla sådär. Är lagom trött efter en lång dag. Har jobbat länge och hunnit träffa både Cissi och Gabbe. Jag har kört vilse, två gånger på några minuter. Men jag var så bra att jag hittade rätt utan Gps ändå! Köra själv i Sthlm är inte helt lätt. OM jag någonsin flyttar hit så skippar jag bilen. Ändå bara massa köer och fartdårar. Bättre att åka med kollektivtrafiken i sånt fall. Jag blev omkörd av en långtradare som blåste förbi i säkert 120, på en 90-väg. Nice det. Själv försöker man köra säkert och smidigt, men inte här inte. Här ska man sicksacka genom trafiken, helst 30km/h för fort. Lite tråkigt är det ju att de inte bara utsätter sig själva för fara, utan alla runt omkring också. 

Imorgon blir det frukost 06.00, så det kanske är dags att sova. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback