Grattis till Mig!

Jag har haft en helt underbar födelsedag! Den började lite i smyg redan igår när jag fick ett överraskningsfirande av alla från Hille som var med på lägret. Ullis drog bort mig och höll mig undan från dem när de genomförde sina planer. Ullis hade nämligen skrivit ut 60 A4 lappar som de satte upp på hela stiftsgården! Haha! Med mitt nummer på också, så de plingade på rätt bra med grattis-sms från okända nummer! 
Jag fick en tårta också, som Malin hade gjort! Den var superdupergod och vi satt i köket i vår gård och mumsade i oss, vi Hillebor! Nom nom

Idag vann även mitt lag i poängjakten som vi hade, tack vare min fina förlåtlåt (haha!) till Valbotjejerna. För att göra en lång historia kort så glömde jag bort dem när jag skrev en annan låt så jag fick framföra en sång enbart om Valbo. "Valbo i mitt hjärta. Kan ni förlåta mig nuuuu..." Bra va?

Sen kom jag hem och fick lägga mig i sängen och låtsas sova inför min knäppa familj eftersom det är tradition att vi väcker den som fyller år med "JAAAA MÅ H*N LEEEVAAAA.." Fick jättefina presenter, bl a en gitarr och en tvättkorg. Haha, jag sa till Mamma att jag ville ha en egen tvättkorg så jag kan gå från organiserat kaos (höhö) till att se golvet. Fin fint! Sen kom Gabbe och Carro över på fika också och jag fick en Plånbok i äkta skinn från Gabbe och Emma! Behövdes! Har haft min nuvarande sen i mellanstadiet! HAHA!

Man kan inte få en så mycket bättre födelsedag! Helt underbart att få vara i Undersvik med massor av fina människor. Strålande sol! Fina presenter! Härligt knäpp familj och gott fika! Tack alla som gjorde min dag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback