Google Kalender

Hur härligt är det inte? Jag kan lägga in allt i datorn, och det synkas meed mobilen. Inget nytt egentligen men jag kan organisera mitt liv! (Så blir Mamma glad också. Ska nog fixa så hon kan se min kalender!) (UPDATE: Fixat)

Ja idag har det inte hänt speciellt mycket. Jag har varit trött-bakis. Jag och Ullis tog en öl igår, inget mer. Men imorse när jag vaknade så kändes det som om jag hade festat oavbrutet i tre dagar och blivit övverkörd av en långtradare. Men det var för att jag inte har sovit så mycket. Så därför ska jag för en gångs skull lägga mig i tid! Ännu en arbetsdag imorgon. Bra med lite extrajobb sådär. Eller extra blir det ju inte heller eftersom jag inte har något jobb... men aja. Haha!

Lalalaaaaa. Godnatt!


Bjuder på lite bilder som jag har lånat från Arbetarbladet från galan igår när vi tog hem segern ;D






Hittade en bild på Ullis också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback