Aj mina fingrar!

Stackars mina fingrar, har spelat sönder dem på nya gitarren. Men vill man vara bra så får man tåla det! Eller bättre, jag är ju redan ganska bra :)

Jag har jobbat både idag och igår, därav så har jag inte haft tid/orkat skrivit något. Jag var aningen slutkörd efter helgens bravader med läger och födelsedag. Men nu har jag fått sova så nu är jag tillbaka!

Dock så sover jag inte så jättebra. Jag har riktigt ont i ryggen. Det har hållit på i några månader nu, men senaste veckorna har det blivit värre. Men pappa kände någon som skulle kolla på det, förhoppningsvis så är det inte så allvarligt. Därav att jag jämt är trött! Men jag är faktiskt pigg idag. Lite Ipren och voltaren-gel gör att man kan sova! En och annan Alvedon också. KnarkJocke, käkar piller i mängder. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback