Ojoj!

Det blev en liten svacka här, tiden gick så fort och jag hade mycket att göra. Det är läskigt vad tiden går fort ibland!! 

Vi hade möte idag i vår lokalavdelning om styrelsen för Svenska Kyrkans Unga Hille. Nu är jag ordförande och Malin vice ordförande, nice! Nu ska här hända grejer! Jag har så många idéer, och det finns andra som har det också, värsta idésprutorna är vi! Mycket bra! 

Vi sov i kyrkan inatt också efter att ha sett The Passion of The Christ, mycket bra film, lite mycket blod dock. Men det kanske var så... mycket blod och hat. Men man kan tänka bort det också, för det är en bra film i övrigt.

Jag och Malin hann upp en sväng i kyrktornet också och kollade till flugorna. Det var nästan lika mycket flugor där nu som när vi dammsög, usch! Men nu levde dom också!! BLÄ!
Sen gillar ju jag att skämma ut mig också, så det är bara att kolla här:






Yeah! Bara för att jag är så störd och för att jag gillar mig själv!

Kommentarer
Postat av: malin

hahah, det bästa med hela filmen tycker jag är "japp, tjaa!" hahah :D

2012-04-06 @ 15:27:43
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback