God... öhm... morgon?

Eller? Klockan är ju bara tio i tre så det är fortfarande morgon. Det borde heta morgon så länge man vill. För är man nyvaken och trött så är det morgon, oavsett vad klockan visar! 

Jag kom hem 05.30 inatt tror jag. Intressant kväll med massor av roligheter, tråkigheter och prat. Men mest roligheter och pepp! Tack för igår! 

Tänk att jag har varit vaken i knappt en timme och redan hunnit tvätta, ätit frukost och vikt lite tvätt. Jag är bra, oavsett vad du säger! Så det så! (:


Hej jag heter Jocke och jag är nyvaken. Jag har en vagel (det ordet låter grymt äckligt!) i mitt öga och är medveten om att det ser förjävligt ut, men jag orkar inte bry mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback