Gårdagens rep



Sitter och filosoferar efter x antal timmars repetition med bandet. Man blir lite lätt slut i huvudet. Vilken tur att man har en fotograf med sig runt så man får ögonblickena fångade.. även fast man inte ser speciellt vacker ut på vissa bilder ;) Haha!

Nu har jag röjt undan lite på rummet, imorgon blir det heldag för städning eftersom det aldrig händer något. Men om en viss person kunde sluta tjata så kanske det inte skulle bli lika negativt laddat att göra det ;)

Jao, idag har jag med mig min mobilladdare till lokalen i alla fall så den inte dör som den gjorde igår, mycket bättre alltså! Det ska bli riktigt spännande att spela ikväll, hoppas alla uppskattar det bara :)

Kommentarer
Postat av: mamman

Skulle en "viss" person inte tjata så mycket så skulle det ALDRIG hända nått ;)

2012-04-19 @ 13:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback