Två begravningar

Idag var jag på två begravningar. Ingen som jag kände, men det var sorgligt ändå. Jag skulle hjälpa till med att severa på minnesstunderna efteråt, så jag gick på begravningarna också. Jag hade bara varit på en begravning tidigare, då var jag fem år och jag kommer knappt ihåg det. Den andra begravningen var hemsk. 40-årig mamma som hade haft cancer. Usch, alltid hemskt med unga människor som dör! Men jag känner att det var bra att jag gick på dem. Känner mig en erfarenhet rikare, eller två då. 

Fick med mig en hel smörgåstårta hem då den blev över. Får se hur jag ska få i mig hela den?! Jag får ta med den i matlåda till jobbet imorgon. Jobbar förresten sista dagen då. Hoppas jag får någon rolig karusell att köra sista dagen :)


Nej, nu är klockan faktiskt för mycket! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback