Trassel i Trollskogen

Jag, Malin och Wille var på Trassel i trollskogen idag. Jättemysigt! Vi samlades halv ett i Oppala, sen fick vi åka släp efter en traktor in i skogen och kolla på teatern. Även fast det kanske är något av en barnteater så var den jätterolig och det var roligt att se så många man kände som var med i den! Fika i pausen sen fortsatte dramat när trollen skulle sno en trollblomma av en elak tras-link! Det slutade gott i alla fall och  vi åkte släp tillbaka. Sen tog vi en promenad i solen, sista sommarvärmen tror jag. Det blev dock höst för mig idag när jag fick ett gult björklöv i knät när vi satt och kollade på föreställningen. Men hösten är mysig! :)


Satt och kollade på tv3s hemsida om true talent. Såg att jag hade missuppfattat hela upplägget. Jag trodde att live-sändningarna skulle börja idag, och att om man gick vidare från första programmen så skulle man vara med där. Men så var det tydligen inte..

"

Nu har det blivit dags för fas två! De deltagare som klarat sig igenom den tuffa utgallringen i fas ett, går nu vidare och får börja arbeta tillsammans med sina coacher. Under två avsnitt får vi följa coacherna, som på varsitt håll kommer umgås med sina adepter för att lära känna dem, och därmed kunna bestämma sig för vilka som har störst utvecklingspotential. I slutet av fas två ska varje coach ha fyra deltagare var kvar, som tillsammans bildar de tolv finalisterna.

Förbered er på coacher i beslutsångest, tårar, glädje och framförallt fantastiska röster som blommar ut!

 

Kommande sändningstider för True Talent på TV3:

Avsnitt 7 sänds onsdag 7 sept, kl 20:00-21:00.

Avsnitt 8 sänds torsdag 8 sept, kl 20:00-21:00.

Avsnitt 9, första direktsända veckofinalen, sänds söndag 11 sept, kl 19:30-21:30"

 

Så nu får vi helt enkelt hoppas på att Sara går vidare! Ska sitta bänkad framför TVn på onsdag!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Du är världens sötaste och finaste Jocke! Vet du det? Stor kram!! ♥

2011-09-04 @ 23:19:21
Postat av: Jocke

Jag trodde det var Fredrik? ;) Haha :) Kram! <3

2011-09-04 @ 23:47:52
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback