The mist

Imorse var det bara vitt när jag kollade ut genom fönstret. Det såg ut som om det var översvämning och att det var gefleortens som hade haft läckage, helt vitt, som mjölk! Det blev inte bättre när jag gick ut heller, vitt, vitt, vitt, överallt. Pappa skjutsade mig in till stan och det var riktigt dimmigt i stan också! 

Nu är det borta i alla fall.. Varför sitter jag och skriver om dimma? Just nu sitter jag på tåget hem och försöker hitta täckning till modemet, men det är lite svårt i tåget, speciellt när man börjar närma sig Ryggen. Inte ryggen på kroppen, utan hålan Ryggen. Haha, annars skulle det låta lite konstigt. 

Ska hem nu i alla fall, hämta kortet så jag kan åka in till stan igen och köpa min jacka, najs najs! Bild sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback