Tagga!

Sara gick vidare!! Vi hade storbild i f-gården och spänningen var på topp. Sara ägde scenen och hela programmet. Jag tycker att hon kan få miljonen nu på en gång och komma hem! Tror inte jag pallar ett avsnitt till ;)
Samtidigt som jag är jätteglad för Saras skull så har jag massor av annat att tänka på också. Jag har köpt pendlarkort nu till falun, 1220 kr för en månad!! En aning för dyrt kan jag tycka. Letar efter lägenhet hela tiden, men jag hittar inget.. ingen som vet någon som vill hyra ut eller som jag kan bo hos ett tag i Falun?

På vissa andra fronter går det inte så bra heller, tror jag ska bli munk och leva i celibat plus tystnad och bli en enamvarg. Men det är bara en period just nu kan jag tänka mig. Shit happens, life goes on. Även om det inte blir samma sak.

Nu ska jag sova tror jag, drömma lite om att jag är 5 år och inte har några problem, ha det gött!

Kommentarer
Postat av: mamman

Kram :)

2011-09-12 @ 11:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback