Sleepmode on!

Nu borde jag egentligen sova, men varför göra det när det finns så mycket roligare saker att göra? Mitt tåg går 07.20 från station imorgon, så jag måste gå upp 6, det känns lite mindre bra. Jag tror att jag skippar frukosten och tar med mig en macka och köper kaffe på tåget, det känns som en bättre idé. Annars kommer jag somna på tåget och missa Falun station, om jag inte har något att göra på vägen. I och för sig så skulle jag kunna plugga lite på tåget, men det känns som att det är en aning för tidigt för att plugga. Jag höll på att somna på tåget i tisdags, och då började jag 10.00. Tåg är sömnframkallande. I tisdags kväll så hade jag sån tur att jag kunde prata lite med tågvärdinnan och sen pratade jag med Malin i mobilen i ungefär en halvtimme, man har tur som har kompisar med mobil. Fast det har ju i och för sig nästan alla..

Märker ni att jag börjar svamla lite? Det är nog dags att sova! En sista sak bara. Något som irriterar mig är att blogg.se aldrig släpper sin iphone app, eller ens ger ut information om hur det går med den. Skulle ju vara ganska skönt om man kunde göra ett inlägg utan att behöva gå in i html-läge och hålla på. Men det kanske blir en "bättre sent än aldrig" om två år eller något ;)

Över och ut, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback