Put on your dancing shoes!

And come sing the bues with me!




Sitter utanför skolan i solen och schteker.. haha! Vore det inte för den konstiga ostlukten så hade det varit riktigt nice, förstår inte riktigt vad det är som luktar. Hmm.. Kanske någon fabrik som gör ost här i närheten?

Igår hittade jag en riktigt snygg jacka som jag ska köpa när jag får pengar på tisdag! Mamma tyckte att den såg gubbig ut, men jag är ju hennes lilla "gubbe" så då får den se gubbig ut. Huvudsaken är att jag tycker att den är snygg! Den var kramvänlig också tycke Malin för det var en väldigt mjuk och lurvig krage på den. Haha, Ellen tyckte också att den var skön att kramas med. Najs najs! 

Kan inte hela hösten vara såhär varm? Riktigt soligt och skönt. Ska nog gå in och köpa lite kaffe på skolans café, sen kan det inte bli mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback