Presentation

Känner mig lite nervös inför presentationen som jag ska hålla snart. Har rast nu så jag kände mig lite tvungen att skriva av mig. Det jobbiga är att jag och Gabbe är yngst i klassen. Nästan alla andra är över 30 år, så jag känner att en presentation om mig själv kan kännas lite ointressant med tanke på att jag inte har "varit med" lika länge.. men men, de får ta mig för den jag är.

Jag har med en supersnygg bild på mig själv också, en som Malin har tagit. Jag tänkte att jag kunde bjuda lite på mig själv:

Nej nu måste jag fortsätta förbereda mig, höres!

Kommentarer
Postat av: malin

oroa dig inte! det kommer att gå bra :)

2011-09-05 @ 10:15:12
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: Tony

Kör hårt Jocke, kommer att gå som en dans!

Jag brukar tänka som så, om 10 år kommer jag att skratta åt att man var nervös för en sån här sak!



Mvh. Tony

2011-09-05 @ 10:16:57
URL: http://www.gavleoring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback