Nytt kapitel

"Frida blev stående med handen på handtaget en lång stund. Sedan, med ny kraft, öppnade hon den tunga dörren och gick vidare."

Kan verkligen rekommendera Finns inte på kartan av Carin Hjulström. Riktigt bra! Börjar man läsa den så vill man inte lägga ifrån sig den. Nu har det tagit några månader att läsa den, har inte haft riktigt med tid till det, men den var riktigt bra!

Vad ska jag läsa nu då? Någon som har ett förslag? Lämna gärna en kommentar.




Jag har en app som heter "SleepCycle" som visar på ett ungefär hur man sover. Den väcker en när man sover som lättast också, så man ska bli piggare. Tror det fungerar faktiskt. Såhär sov jag inatt:




Kanske inte den bästa sömnen.. Men nu är jag i och för sig inte expert i ämnet heller, så jag vet inte riktigt. Men jag har upptäckt en konstig sak. Jag har en topp kl 5 varje natt! Har ingen aning om varför. Det kommer ingen post kl 5 så det kan inte vara det, och ingen i familjen går upp då. Jag kanske skulle sätta upp en kamera i rummet och kolla om det spökar? Haha!


Imorgon blir det tidig morgon. Jag måste göra mig klar och värma upp rösten lite, brukar inte ha den finaste rösten direkt på morgonen.. Ungdomskören och bankörerna ska sjunga på Läkerol Arena där sveriges socialchefer är på ett event. Vi ska vara öppningsnumret och jag ska sjunga solo. De andra körar och barnkören sjunger lite med mig med. Det kommer bli riktigt kul! Hoppas bara att jag inte gör bort mig ;) Är lite nervös faktiskt! Men det är bra att vara lite nervös har jag hört, bättre det att man skärper sig än att man gör dåligt ifrån sig. 

Så ni får önska mig lycka till, men jag säger inte tack. (Läs Break a leg)

Ja, så nu måste jag ju få min skönhetssömn så jag kan prestera imorgon(hahahahahahaha). Nej men jag vill inte vara trött i alla fall, så någon sömn måste det ju bli! Uppdaterar imorgon, godnatt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback