Ljud- och Musikproduktion

Jag var i Falun idag och kom hem alldeles nyss. Det var ju inte speciellt kul att tåget kostar 125 kr enkel resa.. Får skaffa pendlarkort. Nu ska här börja letas efter lägenhet!

Kan lugnt säga att mitt passerkort är det fulaste på hela högskolan! Haha! Jag var inte ens beredd på att han skulle knäppa kort. 

Skolan är helt fantastisk! Jag har en skotsk lärare, han bryter lite härligt när han pratar och vi har samma frisyr, bra där! Det första han visade var studion och jag blev helt kär! Enorm tyckte jag att den var, med massor av knappar, flashiga macdatorer, trumset, en fättefin flygel och massor med annat roligt! Sen gick jag och mös resten av rundturen!

Nu blir det en powernap känner jag!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Massa tävlingar på g och fler kommer, kika in :D

2011-09-09 @ 15:26:18
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback