LAAAAA LA LAAAA

I'm singing in the rain, just singing in the rain!

Jag känner att mina små citat börjar bli obligatoriska. I mitt huvud spelas låter på repeat hela tiden! Just nu "I'm singing in the rain" mest för att försöka bli av med låtarna som jag lyssnat på idag på repeat. Igår var det "Hearts on fire", idag var det någon låt som jag och Andreas mixade som jag "tyvärr" har glömt bort nu. Haha, har redan upptäckt en nackdel med det här yrket, och har inte börjat jobbat än! "I, I am on the road again" är också en låt som har gått på repeat.
Hittade några bilder på högskolans hemsida, en aning gamla och kanske inte så bra, men dom duger







Ett litet mixerbord med några rattar och lite sladdar, det ser väl inte så farligt ut? Jag känner att det nog är dags för att sova nu, börjar stava fel osv.. Det är ju en dag imorgon också. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback