Jaa!!

Igår blev en toppendag! Jag kom in på mitt förstahandsval som reserv! Så just nu sitter jag på tåget mot Falun. Jag hade inte kunnat valt något mer fancy tåg som typ hogwartsexpressen? Det skulle vara riktigt nice att glida in med det i Falun! Hänga lite med Harry mellan Sandviken och storvik, hermione fixar mina trasiga byxor och ron letar efter sin råtta. Haha! Jag är för trött!

Inte nog med att jag kom in på det jag ville, Sara Kreft gick vidare i true talet igår!!! Grattis Sara! Du kommer klara dig galant ikväll också, det tvivlar jag inte det minsta på!

Att jag hade kör på kvällen gjorde inte saken värre det heller! Inger fylld år, inte så ofta man blir sjungen till av ca 70 pers på sin födelsedag!

Nu måste jag spara lite batteri, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback