Bus-Jocke och Bus-Malin

Jag och Malin har varit lite busiga idag. Det började med att vi tog en brunch på java med texmextallrikar, smarrigt!
Sen köpte vi present till Klara, inte det lättaste att hitta presenter kan jag säga! Hon blir nog glad, presenten är ju lite.. hmm.. speciell. Men hon ska nog bli glad! :)

Sen var vi lite mer busiga och köpte en present till en person som inte vet att den kommer få någon present. En riktigt rolig present, som levereras till helgen. Personen som får den kommer nog att skratta sig halvt till döds, men det blir nog bra det med! 

Nu har jag ett tält att städa ur, som har varit smutsigt i två månader sen jag var i Frankrike. Höres senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback