This is how we do it!

Haha lite smått töntig rubrik, men jaja.

Ligger i den otroligt sköna sängen på hotellet. Vi fick sova en extra timme inatt också, oerhört skönt!

Igår sprang jag, Ullis, Mini och Sandra runt på stan. Jag och Mini gick till buttrix, Mini ska på maskerad. Tokan handlade för 580kr! Påväg dit såg jag någon som jag kände igen. När hjärnan hade kopplat ihop ansiktet med något namn så förstod jag att det var Erik Saade. Fick upp mobilen och ringde till en Erik Saade-tokig Ullis som fick panik inne på H&M och slängde iväg kläderna hon höll i och sprang ut på Drottninggatan. Haha, hon fick tag i honom! Såg även Danny ;)

Jag och Mini hittade något nice fik i gamla stan, vi hittade också goda baileyscoffe som säkert var jättenyttiga! Haha!

På kvällen blev det utgång. Var sjätte tunnan och fördrack lite, sen blev det något fjortisställe på fridhemsplan ;) jag blev så mätt att jag ville spy, men klarade mig undan det. Vi bestämde oss för att åka tillbaka till sjätte tunnan. Där träffade vi Cissi igen. Sen var klockan mycket, tur att det går att ta sig fram fortare här än i Gävle iaf!

Vi skulle åka upp för Stockholms längsta rulltrappa mitt i natten, men den gick sönder. Så vi fick gå upp för hela!! Vi flåsade fortfarande efter fem minuter! Haha, nog för att man har dålig kondition, men det hade nog varit jobbigt för en elitidrottare också!


Det kan hända att jag får en ny frisyr idag, spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback