Tack för dagen!


Idag var en bra dag! Trots gråa moln och regn så blev den bra! 

Var på besök hos Mormor och Morfar, det var länge sen! Vi pratade om allt möjligt, jättemysigt. Morfar börjar bli bättre och Mormor har fått tillbaka rösten. Kaffe, bulle och pratmys, det förgyllde dagen! 

När jag kom hem hade Mamma lagat spaghetti & köttfärssås, det var också länge sen! Gott! (Min mamma gör godaste köttfärssåsen, näst efter mig då, haha!)

Sen cyklade jag iväg till församlingsgården för veckoläsning med konfirmanderna. Ewa var sjuk och klara hade mycket att göra, så det var bara Hanna kvar av ledarna. Eller Jag, Malin, Jakob, Kristina och Johanna var ju med, men vi är inte ledare fullt ut ;) Ewa har ryggskott, hoppas hon kryar på sig snart! Är nog varken skönt eller roligt.. Stackare! Jag och Malin slängde ihop en andakt på 10 min, med tanke på tiden vi hade att göra den på så tyckte jag att den blev riktigt bra. Vi sjöng "I still haven't found what I'm looking for", I like that song! Men nästa gång får vi nog planera lite mer så att den blir ännu bättre. Nästa gång tar vi konfirmanderna med storm! Mohaha! Okej, nu börjar jag bli lite för trött. Alltid när jag börjar skriva "Mohaha!" så har jag för lite energi kvar i kroppen för att det inte ska bli kaos. Måste gå upp 05.45 imorgon för att hinna med tåget, så jag behöver all sömn jag kan få.
Godnatt på er, hoppas ni också har haft en bra dag!


PS. Glömde nämna att det var kör också. Jag blir glad av att sjunga och anta nya utmaningar. Hade även ett givande samtal med Ellen efteråt, ska träna mer på sången! DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback