Swedbank nere + Kvällskörning

Kom nyss hem efter en härlig biltur. Skjutsade in Carro, Carro och Ullis till stan. Käkade på Max, orkade halva hamburgaren och strips. Som Ellen och Malin sa, jag ska äta hamburgaren först, hinner bli mätt annars. Jag lär mig aldrig.. ;) Innan maten så hade vi lite problem med betalningen. Carro kunde inte betala, kortet fungerade inte. Sen försökte Ullis betala för henne och Carro, men hennes kort fungerade inte heller. Till slut fick jag betala alla tres mat. Tydligen så ligger Swedbank nere.. Det konstiga var att jag har ett VISA-kort exakt som Ullis och jag har också Swedbank, men för mig fungerade det..

Sen följde jag med in till stan och skulle låna ut pengar till Ullis eftersom det inte fungerade för henne att ta ut för varken henne eller Carro. Det fungerade inte att ta ut pengar i någon av bankomaterna. Bra där Swedbank.. 
Hamnade på fest på M&B, satt i ett hörn och drack cola eftersom jag körde. Var ju lite tråkigt när alla andra hade kul, så jag åkte bil till Sätra och hämtade Malin och åkte lite bil med henne. Lite random sådär. Men roligt! :)

Har hört från två personer nu att "det känns säkrare att åka med dig än med min pappa". Det är väl ett ganska bra betyg? Eller så kör alla pappor som dårar, jag vet inte riktigt.

NU ska jag sova, läääänge! Ända till 08.50! Ska bli ruskigt skönt, så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback