Pendling pågår

Ja då satt man i skolan igen och väntade på tåget. Hade som sagt redovisning i radion, det gick bra. Tyvärr hade någon glömt att boka sändningen, så det sändes inte live, men det ska sändas vid ett senare tillfälle, blir en länk då! 
Det gick jättefort, vi lyssnade bara på varandras ljudberättelser och kommenterade dem, mer än så var det inte. Min, Johannas och Sofias berättelse var helt klart bäst! Haha! Eller inte. Jag vet inte riktigt. Den var bra, men att spela in den mitt i natten i skolan, höga på socker och hungriga kanske inte är det mest optimala. Haha!

Kan det inte gå ett tåg nu? Det är ett glapp på två timmar, så jag har absolut inget att göra mer än att sitta på facebook.. Min mobil har dött också.. hade 1% batteri kvar när alarmet ringde imorse. Det var tur att den fortfarande levde! Hann skicka iväg ett sms till mamma, sen dog den. 
Vad härligt att jag pratar om min mobil som att den var ett levande ting som kan dö och grejer.. knäpp som jag är. 

Iväg hem och träffa konfirmanderna och sjunga lite senare, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback