Konserten!

Igår hade kyrkokören konsert i Hille kyrka. Vi var så bra! Det var helt underbart att få sjunga i kyrkan igen, det vill jag göra oftare. Det blir helt annat än att sjunga någon annanstans. När vi repade Hallelujah för sista gången, när Ellen och Magnus sjöng och kören började sjunga, då tänkte jag "ska jag dö, då ska jag dö nu". Så bra lät det! Dock tyckte Ewa att jag inte skulle dö alls, det kan jag i och för sig tycka jag med. Synd att jag inte har någon bild, men det är svårt att vara med och knäppa kort samtidigt.

Mellan låtarna stod jag och sms-röstade på Sara i True Talent. Konserten var ju under tiden när hon var i tv. Efter konserten gjorde jag och Malin en liten kupp! Vi sa åt ljudteknikern att sätta igång en mikrofon, sen sprang vi fram och Malin ropade ut att om man ville rösta på Sara så skulle man göra det då, hon ropade ut numret för att rösta också. Där fick vi nog ihop några röster ;) Hon gick vidare också, men det är självklart att hon gör det, hon är ju så bra!

Jag hade lite svårt att somna igår, många intryck av dagen som skulle sorteras. Så imorse när jag vaknade var jag lite trött. Jag åkte in till stan och träffade Carro, köpte mig ett par nya jeans och en stickad tröja. Blev riktigt nöjd! Jag brukar inte vara den som får för mig att köpa kläder och shoppa, men det blev så! Huvudsaken är att jag är nöjd, och det är jag.

Nu tror jag att jag tänker sluta ögonen och sova, ska iväg och kolla på en lägenhet imorgon efter skolan, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback