Back home!

Då är jag hemma igen från konfirmandlägret! Det har varit riktigt roligt! Förstår inte var alla pålästa konfirmander kommer ifrån? Jag menar, när jag konfirmerade mig, då hade jag inte så mycket koll som årets konfirmander. De hade hört talas om de flesta historierna ur bibeln som vi tog upp, de kunde mer än mig på vissa också. De har jättebra funderingar och diskuterar på bra. Kan inte minnas att min grupp gjorde det. Måste fråga Ewa! Eller läser du min blogg? I sånt fall kan du ju svara med en kommentar!

Jag tog ganska många bilder. Upptäckte att jag inte har knäppt några kort på några månader.. ooops. I alla fall, jag ska lägga upp några snart, men jag håller på att uppdatera min Iphone till IOS 5, och det skulle ta ungefär 2 timmar att ladda ner. Väntar med att ladda upp bilderna tills att det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback