Time to say godbye

Håller just nu på att föra över alla bilder och filmer från min Iphone. Kom på att det kunde vara bra att ha lite backup. Passade på att göra det när jag ändå skulle föra över filmerna från konserten igår. Ska tydligen "bara" ta 55 minuter. Jippie! Så ni får nog vänta med en video tills imorgon.
Ang rubriken så har jag gått och sjungit på den låten hela dagen idag. Ni vet den "Tajm toooooooo saaay goooodbyeeeeee" som är mest italienska? De spelade och sjöng den igår, finns med på film!

Nej, ett avsnitt a HIMYM nu och sen lite skönhetssömn ;) Ska ju upp och sjunga imorgon. 11.00 i Hille kyrka. Be there!

Kommentarer
Postat av: Ellen

jag nynnar på något annat jag... gissa vad? ;-)

2011-11-13 @ 00:54:06
URL: http://elleninsideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback