Sur Jocke!

Ja det blev ett inte så roligt avslut på dagen. Har jobbat två dagar nu och känner mig ganska sliten, fast på ett bra sätt. Hade kör fram till kvart över nio och sen fick jag reda på att jag måste ta med mig en madrass till "En riktig advent"-lägret som jag ska till i helgen. Jag blev faktiskt ganska sur då. 

Såhär är det. Jag anmälde mig på en gång, så fort jag fick reda på det. Jag hade alltså en plats. Sen tog platserna slut men de fick fram extraplatser, men då skulle de extraplatserna betyda att man fick golvlogi. Jag anmälde mig alltså FÖRE några jag känner, de anmälde sig och fick extraplatser. De skulle alltså få golvlogi, sova på golvet. Men nu fick jag reda på, två dagar innan, att jag har fått golvlogi, men de jag känner som egentligen har extraplatser med golvlogi, ska få egna rum med sängar. Då tycker jag faktiskt att jag har rätt att bli sur. Har sett fram mot det här jättelänge och tycker att det ska bli jättekul, men nu försvann lite av det roliga faktiskt... Jag har ont i ryggen av att sova i min säng, kan inte ligga på mage eller på sidan för jag har ont i ryggen och jag kan inte sova på rygg, så det blir ju inte bättra av att sova på en madrass. Men jaja, sånt är livet. En jävla madrass ska inte få förstöra min helg. Men jag tänker vara sur tills minst på fredag när vi kommer dit. Sen kanske jag blir lite mindre sur. 

Och förlåt Ewa om jag lät sur! Det var inte dig jag blev sur på, men jag sa det till dig också. Det var själva grejen i kombination med trötthet. Så jag är inte sur på dig. Men Tette måste fjäska på bra om jag ska bli glad, haha ;)

SUUUUURJOCKE! Nu får du sluta!


Jaja, okej då! Men lite sur kommer jag fortfarande att vara. Jag tycker att det känns bra att jag sitter och skriver till mig själv.. haha vad jag är patetisk ibland! Men lite kul måste man ju få ha! Eller?

Det är jobbdag imorgon också.. inte roligt. Själva jobbet är det inget fel på, men att gå upp 06.00 och tvinga i sig frukost för att försöka få bort mitt extremt trevliga morgonhumör och sen sätta sig i en bil till  sthlm är inte så kul.. Men jaja, life goes on!

Klart för idag, nu väntar sängen på mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin

du har all rätt till att vara sur!

tycker att vi köper extra mycket godis bara därför!

2011-11-23 @ 23:01:08
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Aaw :( Jag hoppas det blir jättekul ändå! :)

2011-11-23 @ 23:56:31
Postat av: malin

svar (ang. samtliga nyare kommentarer):



puss på dig

;)

2011-11-24 @ 00:06:18
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback