Hemma igen!

Hua! Äntligen hemma!

Jag och Malin begav oss till Estocolmo (läs Stockholm) för att vara publik i The Voice Sverige. Nice var det, men det tog nästan precis tolv timmar från det att jag åkte hemifrån till det att jag var hemma. Fyra timmar i studion med en kvarts rast var väl kanske att ta i, men det var roligt ändå. Lite vuxenpoäng till mig också att jag körde hela vägen själv! Både dit och hem, utan några större felkörningar. Fast det är inte så svårt att köra fel när det var E4:an nästan hela vägen. Men när GPS:en säger "håll höger" och man ska köra rakt fram egentligen så blir det kanske en liten felkörning. Men det löste sig ju! Vi var där en halvtimme tidigare och fick stå ute och frysa. 

Magnus Uggla, Ola Salo, Carola och Petter satt i Juryn, vilka roliga människor. Snacka om att bjuda på sig själva!

Jag får skriva mer om det imorgon, har varit en ganska jobbig dag, så ögonen går i kors.. eller krucifix, jag vet inte. Haha! Upp 06.00 imorgon för jobb i Stockholm. Gävle-Stockholm TU-RE x2.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback