Blöthundar!

Sitter just nu i sängen med två blöta och darrande hundar. De fryser och darrar så hela sängen vibrerar. Stackarna! Men jag har bäddat ner dem nu så de ligger och myser under täcket. Jag tror att Mamma har badat dem, för det luktar gott om dem. :)

Nej nu vill inte Sally vara med längre, hon gick iväg. Haha! Undra om Pappa vill komma hem från jobbet någon gång så att vi kan byta däck på bilen. Annars blir det svårt att ta sig till Stockholm imorgon. 
Jag och Malin ska åka till en studio och kolla på inspelningnen av tv4:s nya serie "The Voice". Ungefär som True Talent. Nice nice! Uppdaterar mer om det imorgon.
Igår blev det en rejäl följetong på facebook. Jag och Malin drog hela Hakuna Matata som kommentarer till en bild och det slutade med att vi skulle till AF.. Anonyma Fikare. Egentligen var det Arbetsförmedlingen, men det var roligare att vara med i en grupp AF:are.
"Hej jag heter Jocke och jag är fikare"
"HEJ JOCKE!"

Aja.. Jag och Malin var i alla fall till AF, men det tog så lång tid så vi ska dit på onsdag istället. Det var massa strul med de innan och det var lång kö, så vi hade nog suttit kvar än. Men jag har bestämt mig för att höra av mig till vikarieförmedlingen (eller vad det nu heter). Låter roligt! Åka runt och leka lärare och berätta för små barn hur man ska bete sig ;)

Nej Pappa, nu får du komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback