Rökelser och hemlighetsmakeri

Eftersom min mamma läser den här bloggen så kan jag inte skriva vad jag vill.. Egentligen borde jag kunna göra det eftersom jag är 19 år och bestämmer själv, men så funkar det inte riktigt i min familj. Jag har lite hemlighetsmakeri på gång och dom har inte märkt något än, få se hur lång tid det tar, nu lär de ju bli nyfikna när de läser dethär.

Just nu ligger jag i sängen och pluggar matte, jättekul! Eller inte.
På lördag ska jorden tydligen gå under enligt någon amerikansk "profet". Det verkar ju ganska onödigt, då hinner jag inte ens ta studenten och har pluggat halvt ihjäl mig, för vad? Dessutom är jag i Furuvik och jobbar då, för timmar som jag inte hinner få betalt för. Onödigt. Men om nu jorden inte går under så ska jag skriva ett brev till Mr. "profet" och fråga hur det kan komma sig att brevet kom fram efter den 21:a.. 

Det ligger en härlig doft av rökelser i mitt rum. Rökelser som Gabbe köpte i Indien till mig, dom är inte ens tända och luktar i rummet ändå. Nice, känns som att jag är utomlands! Skulle gärna skita i allt nu och bara försvinna, till och med till ön som Jack Sparrow blir strandsatt på. Skulle vara mindre bekymmer att ta sig därifrån än att gå klart trean i gymnasiet..
Åter till Matten, ska checkas av imorgon!

Kommentarer
Postat av: malin

mwahahahaha *evil laugh

jag veeeeeeeet :D

2011-05-20 @ 11:22:11
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/
Postat av: mamman

Vaddå inte få göra som man vill. Jag kallar det "omtanke". Taskigt att skriva så där men jag har en aning om vad det kan vara ( men jag tänker inte säga vad det är)Nu kan du få va lite nyfiken om jag har rätt :)

2011-05-20 @ 15:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback