Studera vidare

Här ser ni vilken röra det blev när jag gick igenom alla kataloger till högskolor och universitet! Det tog ganska många timmar kan jag säga! Men nu vet jag ungefär hur det ligger till.
Var även på församlingsgården och tränade på dansen, fast det är ganska jobbigt när man inte är frisk. Jag ska ringa till hälsocentralen igen imorgon och se till att jag får något starkare än kåvepenin eftersom jag har tagit det i en vecka imorgon och inte blivit bättre. 

Jag kom på en grej idag som jag skulle skriva ett inlägg om, men det gick inte så bra att komma ihåg det. Malin kom inte heller ihåg vad det var jag sa. Är det viktigt så kommer jag nog på det så småningom.
Här kommer en från dansen :) (Lägger upp fler imorgon eftersom min mamma är väldigt kvällsgrinig av sig)


Kommentarer
Postat av: malin

jag har fortfarand inte kommit på det... :S haha

2011-03-29 @ 01:41:43
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback