Tre.. Två..

Nedräkningen har börjat. På torsdag börjar provveckan.. Suck..
Som tur är så har vi inget prov på måndag, kan tänka mig att jag är ganska sliten då efter studentkryssningen! Men då ska det bli skriva av ändå, för jag har hemprov i religion. Jag tycker att religion är ganska intressant ändå, man förstår bättre hur andra kulturer är uppbyggda och hur andra människor tänker. (Jag och mitt "försöka vara psykologisk"-dravel)
Appropå religion, hittade en bild på "Simone goes muslim"!
En väldigt söt muslim! :)
Nu ska jag nog ta och bädda ner mig i sängen. Vänta.. Jag glömde något. Jag har ju glömt att säga hur det gick med semlorna!! Jag och Simone köpte semlor i sällskap av Emelie. Sen gick vi till waynes och köpte take-aways och satte oss i solen på nians tak och tjockade i oss dom. Haha, gott var det, men vår är det inte riktigt än. Efter smärre frostskador begav vi oss hem till mig efter lite sura miner. Men det är sånt som hör till livet. Väl hemma hade pappa köpt semlor, så det var bara att äta på lite mer. Så jag hoppade över middagen.. haha!
Men nu har det i alla fall blivit dags att sova, ha det bra! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback