Tack Alexander Fleming!

Tack för att du upptäckte penicillinet. Hade det inte varit för dig så hade jag fortfarande mått riktigt dåligt. Det är ganska underligt att små tabletter kan få en att må så pass bra på knappt två dygn. Det är ju fortfarande kvar, men inte lika illa.
Jag var på församlingsgården idag från 18 till 22, man kan ju säga att jag är ganska trött nu. Dans och sång är inte det bästa när man är sjuk, men vad gör man inte för "laget"? :)
Imorgon är det en tidig morgon, hua! Kvart i sju ringer klockan. Anledningen till det är att Uppsala universitet ordnar en dag i Uppsala med föreläsningar och annat intressant om Universitetet, dom bjuder till och med på bussen ner!
Sen stannar jag i Uppsala och har möte med DÅM-gruppen, men jag kommer hem i mlagom tid i alla fall, får se till att ha med mig busskortet, för det glömde jag idag. Blir lite billigare så :)
Nu är det sleeptime, höres imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback