Pluggtider

Har suttit och pluggat konstruktion ett tag nu, det måste vara det tråkigaste som finns. Det är till och med tråkigare än fysik och matte. Förstår ni hur tråkigt det är då?

Jag har haft en stor bloggsvacka nu, har gjort massor med saker istället. Som i lördags tex, då var jag i Stockholm på fest. Hela kvällen slutade med att vi var tvugna att gå i en halvtimme med tunga väskor i iskall blåst, eftersom Taxi Stockholm vägrade skicka en taxi och var otrevliga i telefon. Jag frågade till och med honom som jag pratade med varför han var otrevlig. Fick som svar tillbaka "Tycker du att jag är otrevlig när jag ifrågasätter din beställning som inte finns? Tycker du att jag ska leta igenom alla beställningar för att hitta din?" Saken var den att vi hade beställt en taxi, men den kom inte. Slutade med att jag ville beställa en ny och letade reda på gatuadressen, fick till svar att "Vi har inga bilar i det området så ni får ingen taxi". Sen anklade han mig för att jag hade ringt och beställt på ett annat taxibolag, fast vi hade ringt till samma nummer en halvtimme innan. "Tack för bra service" sa jag och la på, så gick vi istället. Snacka om att vi var lagom less på Taxi Stockholm, vi kom hem 05.50.. Kul att jag gick upp halv 10 dagen efter för att ta bussen ;) Men jag klarade mig bra och hade övning med musikerna till JCS. Det började 13.30, mitt tåg kom till tågstation 13.30. Tur att det finns en taxi som fungerar i alla fall. Pappa ;)

Nu fortsätter jag med pluggningen, tråkigt nog. Kaffe, mums!

Kommentarer
Postat av: Mini

Mm dåliga taxibolag, ska aldrig mer beställa taxi från dem, sicka idioter :(

2011-03-07 @ 21:45:47
Postat av: Jockeahlen

sv: Nej precis, bojkott!

2011-03-07 @ 21:55:59
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback