Piiiinsamt

Lina är ganska rolig. Hon skäms för oss andra när vi driver med henne. Som någon gång i matsalen när jag och Frida låtsades vara efterblivna och ropade LIIIINA, då dog hon. Men ibland så kan hon göra saker själv som hon BORDE skämmas över, men det gör hon inte. Ibland så är hon lite tokig också, hon brukar säga rätt så roliga grejer, sen när vi skrattar lite åt henne så MÅSTE hon förklara sig, vilket gör att det bara blir ännu värre!!

Jag undrar hur många gånger som Lina har framkallat halvtimmes-skrattattacker, det går nog inte att räkna till ens med tio händer. Haha! Men vi tycker om Lina ändå, hon har bara lite otur ibland ;)

Sitter just nu på CAD-lektionen, har en uppgift som jag inte riktigt vet hur jag ska betée mig med. Jag som brukar vara riktigt bra på det här. Men nu funkar det inte alls.. hmm, ska fortsätta med det nu.

Hörs snart igen!


UPDATE Nu skäms Lina även över att hennes skor låter när hon går. "Jag kan ju låtsas att det är någon av er som låter, så jag går bredvid er". Hahaha! UPDATE

Kommentarer
Postat av: Lina

haha ;) Ja thats me! Den här gången ska jag låta bli att förklara mig. Men jag brukar i bland prata innan jag tänker. ;D Men det blir ju så mycket roligare då. Haha! Fast seriöst, när ni lekte efterblivna i matsalen så var det ju faktiskt väldigt pinsamt. Folk kollade ju konstigt på oss!! ;)

2011-03-08 @ 10:21:21
Postat av: Jockeahlen

Lina, Lina, Lina... Nu förklarade du dig igen ;) Och precis, dom kollade på OSS, mig och Frida ;) Haha! :)

2011-03-08 @ 10:26:20
URL: http://jockeahlen.blogg.se/
Postat av: Linnea (iiaaahh)

Hahah! Allas våran Lina<3 Jaa, hon är lite speciell. Men det är ju en del av hennes charm;) <3

2011-03-08 @ 10:41:39
Postat av: Lina

Inga kommentarer den här gången ;) haha!

2011-03-08 @ 10:54:24
Postat av: Lina (muuu)

Vart fick du luft i från då Linnea!? ;) haha. skämtosido, ni är så gulliga mot mig ;D Haha. Blir alldeles rörd när jag läser detta fina inlägg med kommentarer.. ;) haha ;D

2011-03-08 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback