M & B

Sitter på mingel & bar med Simone och Selina (även kallad slynan, säg Selina fort så förstår ni). Simone tuggar i sig en varm macka och jag en kall. Jag orkade inte köpa något mer än en vanlig macka, lat som jag är.

Hade prov dag, det gick inte så vidare. "Matte E, killing people". Jag svarade på dom två första frågorna, sen fick jag hjärnsläpp, slår vad om att dom inte ens var rätt! Men jag har aldrig tyckt om matte och tycker att det är ganska jobbigt, så jag tycker att det är riktigt bra gjort av mig ändå att jag har klarat mig enda hit!

Imorgon är det studentkryssning med "förfest" hos Carro. Ska bli riktigt roligt. Men ärligt talat så är jag ganska opepp med tanke på att jag egentligen borde sitta hemma och plugga. Jag får ta med mig fysikboken på båten, inte för att jag tror att jag ens kommer att öppna den. Men då har jag i alla fall med den. Fast jag tror att det kommer att bli jätteroligt ändå!

Nu måste jag vara lite social höres. Tror det blir en Forsbacka by night ikväll :)

Kommentarer
Postat av: W.I.L.M.A

Sjukt fin blogg!

Allt fint, eller?

2011-03-17 @ 09:17:40
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/
Postat av: W.I.L.M.A

- ja men då är de ganska lika för oss då! Jag är oxå hemma och är sjuk, har feber och äter medicin! Annars är de finfint! Frya på dej föresen!:D Kram^^

2011-03-17 @ 14:31:53
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback