Lá Fhéile Pádraig (st. Patricks day)

Det har inte blivit något inlägg på ett tag. Jag skyller på provveckan, det får man göra. Man kan skylla allt på provveckan, den är till för det!
Jag var ju på studentkryssningen i helgen som var, det var riktigt roligt!! Jag märkte inte av något dåligt på hela kryssningen, förutom att ölet och vinet i buffén smakade asdåligt. Men då gick man till taxfreen och köpte en flaska vin istället. Eller en och annan shot i baren. Jag och Simon hade deeptalk i min hytt i några timmar, sen blev det en impulsfrukost och sleeptime i ca. 4 timmar. Sen började festen igen! :) Efter kryssningen var det efterfest på Goya.
I bilen påväg hem till Simone räknade jag ut att jag hade sovit 4 timmar av 42 timmar. Det tar på krafterna.
Det kan ju vara därför som jag nu har blivit sjuk. Kroppen kanske inte är byggd för att festa.. eller? ;) Det var planerat att festa ikväll, men det blir ju inget av när man har feber. Får hoppas på att det går över fort. Men jag ska inte klaga, det finns folk som har det värre.
Nu ska jag ägna lite tid åt plugget, ha det, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback