I better keep on study, keep on study..

Jaha ja, matteprov imorgon. Matte E, roligt, det bästa som finns... Snarare tvärt om. Får jag inte G på provet imorgon så flyttar jag till Moskva eller något och isolerar mig för resten av mitt liv. Fast ska man se det från den ljusa sidan så är det det sista matteprovet på gymnasiet, vilket är ganska skönt!

Sitter just nu hos Gabbe och surfar runt på matteguiden.se, en riktigt bra sida. Jag förstår inte varför det måste vara så krångligt i boken när man kan förstå det på fem minuter från en hemsida utan konstiga motiveringar och svåra förklaringar. Jag skulle ha gjort det som UF-företag, en enkel, men avancerad mattebok. Jag förstår verkligen ingenting i boken, men jag förstod på en gång när jag gick in på matteguiden. Bra affärsidé?

Snart kommer Simone med bussen, då blir det mat hemma och ännu mer plugg. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback