Hej Hej Halsfluss!

Har kommit på att det är ganska roligt att göra om "hej hej sommar" till andra saker. Haha, eller så är jag bara så knäpp så att det blir kul, jag vet inte riktigt, vad tror ni?
Vaknade upp imorse och mådde inte alls bra, men jag tvingade iväg mig till skolan ändå och genomled en tretimmars CAD-lektion. Själva ämnet är kul, men inte när man mådde som jag gjorde. Klockan ett fick jag tid på hälsocentralen. Jag hade halsfluss, men det syntes tydligen inte på proverna.. mystiskt. I alla fall så fick jag penicillin så nu ska jag bli bättre. Inte roligt att gå runt och ha en lymfkörtel som är svullen och känns som en tennisboll ungefär. Men jag måste se till att bli frisk nu, det är ju JCS på gång!!
Men om någon dag ska det värsta vara över och jag fick tabletter för 10 dagar, så då ska de försvinna.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Eller jo, jag måste skriva på PA:t som ska vara färdigt på fredag. Ha det hej!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kryaaa Jocke!

2011-03-22 @ 18:48:36
Postat av: malin

usch! krya på dig! gå till ica och köp lite kuckelimuckmedicin (och lite annat som absolut inte passar) ;D

2011-03-22 @ 19:57:42
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback