Gruppaudition

Nej nu ska jag och min halsfluss gå och lägga oss. Kollade på DH precis och blev rätt så trötter. Jag måste ladda batterierna för imorgon ska jag till Furuvik på gruppaudition. Det låter läskigare än intervju, men Elin var där idag och det var tydligen inte så farligt. Vilken tur att jag fick penicillin, så jag kanske är bättre imorgon.
Man fick lite olika uppgifter man skulle ta med sig, bl. a en bild på en kändis som man tycker skulle passa att bli anställd där. Jag kom på två, den ena är Johnny Depp som Jack Sparrow, också Ola, han som var programledare för "Myror i brallan" och "Wildkids". Jag tror det blir Ola, han skulle nog passa bra där bland djuren och han verkar vara ganska bra med barn också, det finns det ju gott om på Furuvik om sommrarna.
Jag får hoppas på att det går vägen och att jag får mitt sommarjobb, tror att det kommer att vara skitkul att jobba där! (om, eller förresten, NÄR jag nu får jobbet, vill säga.. självförtroende)
Mamma sa något om att "det är en minimal chans till att få jobbet". Tack för peppingen Mamma..
Hon tyckte att jag skulle vara förberedd på det.. det är jag också, men det kanske skulle ha varit bättre med ett: "Klart du kommer få jobbet" eller "Lycka till, det kommer att gå bra" ;) Jag vet att hon menade väl, men ibland blir det fel, men så blir det för alla.
Nej, det här går inte längre, djungelsömnen behövs för ett besök i djurparken imorgon. AIAIAAIIAIAAAAA (tänk Tarzan)

Kommentarer
Postat av: mamman

Jag sa ju lycka till idag innan du åkte dit :)

Men en mammas lott i livet är att både peppa och vara realist

2011-03-23 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback