fem, sex, sju, ått..

Jag kom precis hem från övningen med kören. Vi håller just nu på att repetera för fullt. Det är roligare nu när man kan låtarna och måste träna på att komma ihåg allt istället för att lära sig stämmorna. Ja, jag kan ju inte precis allt, men det börjar sätta sig. Kan komma på mig själv med att gå runt och ropa "Korsfäst honom!" eller "Vår enda kung är Cesar" lite lågt för mig själv. Men riktigt snyggt och coolt kommer det att bli, så köp biljetter! Snart kan det vara för sent. Köp biljetterna på www.entregavle.se.

Imorgon är det fettisdagen, en semla ska inhandlas. Sen funderar jag på att fasta, men det visar sig, kanske ska äta enbart vegetariskt i 40 dagar, inte dricka cola eller äta godis. Men det återkommer jag till.

(paus)

Duschning, check!
Bäddning, check!
HIMYM, check!

Sen blir det till att sova, sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback