1.. snart 0

Imorgon händer det. Domedagen, även kalad provveckans första dag. Det första provet är konstruktion, kanske det svåraste och tråkigste ämnet någonsin! Så idag efter skolan blir det plugg i timmar.
Om några minuter måste jag bege mig till Mimmis kontor/rum/konferenssal. MÖte med studentkommitéen, lagom bra att ha ett möte dagen innan provveckan.. men det är sånt man får ta.

Nu tycker jag att det här inlägget blev lite väl negativt, positivt ska det vara!

På lördag är det studentkryssningen! Jag skrev ut biljetten igår, så nu är vi på g! 15.15 på lördag går bussarna mot Stockholm och båten. Najs Najs!

*Springer genom polhem mot nya studentkommitée-äventyr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback