So far, so good! Eller?

Det har gått 10 dagar på det nya året. Och fram tills idag var jag nöjd med det mesta. Fysiklektion, Hej, du fick IG på provet. Mattelektion, Hej, du fick IG på provet. Kul!
Efter skolan gick jag och Nattis på stan. Nattis köpte en ny nunchuck till mig. Vi hade ju en liten spelkväll förra veckan. Nattis och Simon hade spelat på det dagen efter och käkat morötter med dipp. Den var orange efteråt! Haha! Jag visste inte att morötter färgade av sig så mycket? Nattis var så snäll så hon köpte en ny :)
Sen blev det fika på gamla hederliga M&B med två spelberoende personer, en fotograferande person och Jesper. Mysigt mysigt :)

Kommentarer
Postat av: malin

mwaha ^^ det där sista har du ju helt rätt i

2011-01-10 @ 22:01:43
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback