Old Saint's

Det började med att jag gick till Nattis med mitt wii. Vi skulle ha spelkväll med Super Mario. Så jag, Gustav Nattis och Simon spelade. Sen kom även Jesper, Frida, Emelie och Veronica. Roligt hade vi! Jag ska börja spela det lite oftare. En riktigt bra idé med en spelkväll Nattis! :)
Sen gick jag hem till Carro. Där satt jag, Carro, Amanda och Emma och lyssnade på musik och "förfest"-chillade lite. Bussen in till stan. Hamnade på Saints och fick den sista lediga soffan! Sen kom Mathilda och Amanda (många tjejer nu!). Det visade sig att Amanda var på G med en av killarna som jobbar i baren. Nu var han ledig och satte sig vid oss. Vi blev bjudna på hur mycket som helst! Jag och Carro hade delat på en kanna öl, mer behövde vi inte ha. Shottar, öl, drinkar och cider, massor!
Här är den ANDRA(!!) shotbrickan vi bjöds på! :)
(Dålig bild, jag vet, men bättre än ingen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback