Kom tillbaka!

Här kommer sommaren allt får liv igen (Aaahaha)
Här kommer sommaren
Den dyker upp som en gammal vän (Aahaa)
Här kommer sommaren
Jag fick just en väldigt stor längtan efter sommaren och värmen. Jag blir lätt deprimerad när det alltid 
är mörkt, det är kallt och allmänt jobbigt. Satt och lyssnade på "every rose has it's thorn" och började 
längta. Lyssnade på den mycket en sommar, så man får upp gamla minnen. 

Men snart är den här, innan jag vet ordet av det så kommer den att vara över. Min kanske sista 
sommar innan det riktiga allvaret börjar. Synd att man måste jobba, tänk om man redan haft 
pengar och kunnat njuta utav sommaren istället! 
Nu måste jag lyssna på något mer pepp!


100701
Jag och Elaine åt mat i solnedgången, riktigt mysigt! Saknar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback