Fyradagars!

Onsdag: Old Saint's med Emma och folk, bjuden på mycket!!
Torsdag: Old Saint's med Emma och folk, blev även bjuden här!
Fredag: Emma övertalade mig att följa med igen eftersom hon inte ville gå ut själv.
Lördag: Jag åkte in till stan och tog en fika. Jesper frågade om någon var sugen på att gå till Old Saint's, okej då ;)
Så nu är jag lite trött både i kroppen och på Old Saint's. Fast det hinner nog gå över till nästa gång. Har träffat mycket roligt folk och haft jättekul!
Var ute med Ullis nyss, vi hade en liten "vi tar med kameran"- promenad. Fick en del fula bilder på Ullis ;)
Mycket snö och mycket skratt, det behövs i vintermörkret! :)

Kommentarer
Postat av: ullis!

Jag kan ju vara så otroligt snygg ibland! haha ;D

2011-01-09 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback